سالنامه و سررسید تبلیغاتی کاندید

سال نو، بهترین زمان تشکر از مشتری‌ها و تبریک برای سال جدید است. تقویم تبلیغاتی، یک محصول فوق العاده برای فروش یا هدیه دادن به مشتری‌هاست. یک تقویم تبلیغاتی اگر ...

بازدید :785
شنبه 11 آذر 1396زمان :9:54
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سال نو، بهترین زمان تشکر از مشتری‌ها و تبریک برای سال جدید است. تقویم تبلیغاتی، یک محصول فوق العاده برای فروش یا هدیه دادن به مشتری‌هاست. یک تقویم تبلیغاتی اگر خلاقانه باشد، می‌تواند به مدت دوازده ماه بر روی دیوار یا میز مشتری شما باقی بماند! یک بازاریابی سالانه با هزینه‌ای اندک! اکثر مشتری‌های شما احتمالا انتظار دارند در ماه آینده یک کارت تبریک کارت یا نامه از شما دریافت کنند،

اما قطعا تقویم رومیزی هدیه‌ای غیرمنتظره و چشمگیر خواهد بود که در سال آینده شما را در یاد آنها نگه می‌دارد. نکات زیر در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین تقویم و سررسیدبرای سال نو به شما کمک می‌کنند.

زمان‌بندی مناسب را دریابید

زمان چاپ تقویم بسیار حساس است. هدیه دادن یک تقویم وسالنامه، قبل از سال نو هیچ فایده‌ای ندارد چون دیگر خیلی دیر شده است. مشتری‌های شما ممکن است تقویم دیگری از شخص دیگری دریافت کنند یا خودشان یک تقویم یا سالنامهبخرند. اگر تقویم رومیزیخود را به موقع به مشتری ها هدیه دهید، شانس بیشتری برای گذاشتن آن بر روی میزآنها وجود خواهد داشت. هر چه زودتر، بهتر. دی و بهمن بهتر است چراکه وقت کافی برای طراحی، چاپ و توزیع تقویم‌ها و سررسیدها دارید.

سررسید

موضوع داشته باشد

اگر دقت کرده باشید، اکثر تقویم‌ها وسالنامه ها موضوعی دارند که به علاقه مردم یا ترند فعلی مربوط می‌شود. شما می‌توانید موضوع تقویم رومیزیرا بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید. در زمینه فضای سبز کار می‌کنید؟ یک سری عکس‌ از کارهای خودتان که خیلی به آنها افتخار می‌کنید بر روی تقویم رومیزیچاپ کنید. فروشگاه دارید؟ از یک عکاس بخواهید عکس‌های زیبا از فروشگاه ‌تان بگیرد.

اگر کسب و کارتان جذابیت بصری جذاب ندارد، می‌توانید از منطقه‌ای که در آن کار می‌کنید عکس بگیرید. به این ترتیب محل کار خود را هم نشان می‌دهید. عکاسی منظره همیشه یکی از موضوعات جالب برای تقویم‌های تبلیغاتی بوده و هست.

حتی می توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید! از اینترنت عکس‌های جالب مثل حیوانات یا گل یا چهره افراد مشهور را بگیرید و یا حتی خودتان یک ترند جدید راه بیاندازید. مردم موضوعات عجیب و غریب یا خنده دار را بیشتر دوست دارند، به همین دلیل بیشتر به آن توجه خواهند کرد.

در نهایت اگر تقویم‌ و هیجان‌انگیز، جالب و زیبا باشد، توجه مشتری‌ها هم بیشتر به آن جلب می‌شود.

با فصل پیش بروید

برای اکثر انواع تقویم و سررسید، باید دوازده تصویر داشته باشید که تا جای ممکن هم باید جالب و مرتبط به کسب و کارتان باشند. موضوعاتی مانند مناسبت‌ها و عیدهایی که در طول سال داریم هم ایده خوبی است، به خصوص اگر تصاویر خلاقانه‌ای از آنها در تقویم وسررسید خود چاپ کنید!

برند، برند، برند!

اول و مهمترین چیز این است که تقویم تبلیغاتی شما یک ابزار بازاریابی است، بنابراین مطمئن شوید که مانند یک ابزار بازاریابی به نظر برسد. از رنگ‌های و سبک طراحی برند خودتان در طراحی تقویم و سررسیدتان استفاده کنید و لوگوی خود را بر روی تمام صفحات آن چاپ کنید تا اطمینان حاصل کنید که همیشه جلوی چشم مشتری‌هایتان قرار دارند.

از نوع تقویم غافل نشوید

تقویم‌ها انواع مختلفی دارند که هنگام طراحی تقویم خودتان آنها را هم در نظر بگیرید. هر کدام از مدل‌ها هم مزیت‌های خود را دارند؛ تقویم‌های بزرگ پوستر مانند کاملا جلوی چشم قرار می‌گیرند، تقویم‌های دیواری ماه به ماه به شما امکان می‌دهند در هر دوازده صفحه هر دوازده ماه حضور داشته باشید. با تقویم‌ رومیزی هم همیشه در کنار مشتری خود خواهید بود.

مجموعه کاندید در انتخاب و طراحی بهترین و مناسبترین تقویم رومیزیو سررسید1397 و سالنامه1397 با بهتری هزینه به شما کمک می‌کند.



مشاهده پست مشابه : انواع سالنامه و هدایای تبلیغاتی
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
سالنامه و سررسید تبلیغاتی کاندید سالنامه و سررسید تبلیغاتی کاندید کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید کننده امروز : 9
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 3921
  • بازدید کلی : 30356
کدهای اختصاصی